Justified Universities Online Association

انجمن اینترنتی دانشگاه‌های هم‌تراز در رشته‌های نرم‌افزار و IT

Justified Universities Online Association

انجمن اینترنتی دانشگاه‌های هم‌تراز در رشته‌های نرم‌افزار و IT

درباره امتحان پایان‌ترم درس ساختار فایل


دانشجویان مجاز هستند یک برگه A4 که در آنها تنها فرمول‌های محاسباتی بخش ساختار فایل نگارش شده است با خود به جلسه آزمون بیاورند. هماهنگی‌های لازم برای بررسی این برگه و کسب اطمینان از اینکه جز فرمول چیز دیگری در آنها نوشته نشده باشد با اداره آموزش به عمل آمده است.


همچنین به همراه داشتن ماشین حساب، موبایل، لپ‌تاپ و هیچ وسیله الکترونیک دیگر به جلسه امتحان مجاز نمی‌باشد و با متخلفین برخورد لازم صورت خواهد گرفت. مسائل به گونه‌ای طراحی شده‌اند که پاسخ‌ها به صورت اعداد صحیح باشند و یا حداکثر یک رقم یا دو رقم اعشار داشته باشند و نیازی به استفاده از ماشین حساب نباشد. در هنگام تصحیح برگه‌ها به جایگذاری انجام شده توسط دانشجو نمره تعلق خواهد گرفت و نه محاسبه مقدار پایانی؛ لذا حتما فرمول مورد استفاده در برگه پاسخنامه همراه با جایگذاری مقادیر ذکر گردد.

نظرات 1 + ارسال نظر
امید محمودی چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.itbostan.rzb.ir

سلام استاد خسته نباشید،عید نیمه شعبانتونم مبارک باشه
استاد من یکی از هنرجویان شما تو دانشگاه جهاد ساوه هستم(با شما درس سیستم ساختار فایل برداشته بودم)ازتون میخواستم تو نمره پایان ترم من یکم کمک کنید.
استاد تو ترم جاری من با مشکلات فراوانی روبه رو شدم و نمیتونستم به درسام زیاد برسم یا سره کلاس حاضر بشم ولی بازم چند جلسه ی آخر خودم رسوندم ولی در امتحان پایان ترم تلاش خودمو کردم،من با مشکلاتی چون تصادف پدرم و متاهل شدنم روبه رو شدم(متاهل شدنم یه مشکله واقعا)،اگر واقعا از دستون کاری برمیاد بهم کمک کنید،ترم آخریم هستیم.با تشکر از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد