Justified Universities Online Association

انجمن اینترنتی دانشگاه‌های هم‌تراز در رشته‌های نرم‌افزار و IT

Justified Universities Online Association

انجمن اینترنتی دانشگاه‌های هم‌تراز در رشته‌های نرم‌افزار و IT

پروژه درس مباحث ویژه مرحله اول


برای دانلود جدول کلیدواژگان پروژه درس مباحث ویژه  اینجا را کلیک نماییدحجم فایل: ۵۲KB


دانشجویان در این مرحله از پروژه که مهلت تحویل آن از ۱۳۹۱/۰۵/۰۶ لغایت ۱۳۹۱/۰۵/۱۳ می‌باشد موظف هستند از جدول کلیدواژگان، موارد تعیین شده را در یکی از موتورهای جستجو مانند Google کاوش کرده و نتایج آنرا (فایل‌های PDF در قالب مقاله پژوهشی یا مقاله آموزشی و یا بخشی از کتاب) با رعایت Subject برای اینجانب ارسال دارند. هر دانشجو باید حداقل ۳ ارسال مختلف برای ۳ مجموعه کلیدواژه تخصیص یافته داشته باشد.


در این مرحله از پروژه از ارسال صفحه با فرمت HTML، فایل‌ با فرمت PPT یا DOC و بروشورها و کاتالوگ‌های تبلیغاتی و اسناد ویکی‌پدیایی و نظایر آنها خودداری گردد. در صورتی که به دلیل رایگان نبودن دسترسی به یک مقاله یا کتاب نتوانستید فایل آنرا دانلود نمایید، لینک منتهی شونده به آن فایل را همراه با توضیح در متن ایمیل ارسال دارید.


مشارکت در پروژه گروهی برای تمام دانشجویان الزامی بوده و به هیچ عنوان گزینه جایگزینی برای آن در نظر گرفته نخواهد شد. لذا با توجه به سقف نمره درنظر گرفته شده (۷ نمره)؛ عدم شرکت در پروژه به احتمال زیاد به منزله عدم قبولی در این درس خواهد بود و لذا بعدا هیچ عذری در این زمینه پذیرفته نخواهد شد.


نظرات 1 + ارسال نظر
Amin Shakoori_Narmafzar_Asredanesh دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ

salam osdad
aya az har kelid vazheh 3file PDF barayetan beferestim???
yani9File PDF??

این موضوع در کلاس هم مطرح شد؛ قرار است برای هر کلیدواژه یک فایل ارسال شود یعنی مجموعا سه فایل؛ اما اگر احساس کردید که فایل یافت شده همه کلیدواژه را پوشش نمی‌دهد می‌توانید بیشتر از یک فایل هم برای هر کلیدواژه ارسال نمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد