Justified Universities Online Association

انجمن اینترنتی دانشگاه‌های هم‌تراز در رشته‌های نرم‌افزار و IT

Justified Universities Online Association

انجمن اینترنتی دانشگاه‌های هم‌تراز در رشته‌های نرم‌افزار و IT

پروژه درس مباحث ویژه مرحله دوم


برای دانلود جدول مرحله دوم پروژه درس مباحث ویژه  اینجا را کلیک نماییدحجم فایل: 42KB


دانشجویان در این مرحله از پروژه که مهلت تحویل آن از 1391/05/16 لغایت 1391/05/27 می‌باشد موظف هستند از جدول مربوطه در خصوص استان‌ها و مناطق تعیین شده برای آنها، موارد تعیین شده را در یکی از موتورهای جستجو مانند Google کاوش کرده و نتایج آنرا (در قالب فایل‌های  PDF یا HTML یا PPT و یا DOC) با رعایت Subject برای اینجانب ارسال دارند. محدودیتی در تعداد فایل‌های ارسالی وجود ندارد اما اگر فایل‌های ارسال شده به کل محدوده جغرافیایی تعیین شده پوشش نداشته باشند از نمره دانشجو کسر خواهد شد.


در این مرحله از پروژه از ارسال بروشورها و کاتالوگ‌های تبلیغاتی و اسناد ویکی‌پدیایی و نظایر آنها خودداری گردد. در صورتی که به دلیل رایگان نبودن دسترسی به یک مقاله یا کتاب نتوانستید فایل آنرا دانلود نمایید، لینک منتهی شونده به آن فایل را همراه با توضیح در متن ایمیل ارسال دارید.


مشارکت در پروژه گروهی برای تمام دانشجویان الزامی بوده و به هیچ عنوان گزینه جایگزینی برای آن در نظر گرفته نخواهد شد. لذا با توجه به سقف نمره درنظر گرفته شده (۷ نمره)؛ عدم شرکت در پروژه به احتمال زیاد به منزله عدم قبولی در این درس خواهد بود و لذا بعدا هیچ عذری در این زمینه پذیرفته نخواهد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد