Justified Universities Online Association

انجمن اینترنتی دانشگاه‌های هم‌تراز در رشته‌های نرم‌افزار و IT

Justified Universities Online Association

انجمن اینترنتی دانشگاه‌های هم‌تراز در رشته‌های نرم‌افزار و IT

اطلاعیه در مورد عدم حضور در ساوه


به استحضار کلیه دانشجویان مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ساوه می‌رساند، با توجه به اشتغال تمام‌وقت اینجانب در تهران، امکان تردد به ساوه و تشکیل کلاس در ترم آینده برایم میسر نیست و لذا ضمن آروزی توفیق روزافزون برای یکایک عزیزان طلب حلالیت کرده و امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق و مؤید باشند.


نظرات 3 + ارسال نظر
نگار ابراهیمی شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:53 ب.ظ

سلام استاد خواهش میکنم راهنماییم کنید
من یه فایل pdf دارم که فقط تو adob reader خونده میشه. حالا میخوام edit کنمش ولی هر چقد تو پاورپوینت بازش میکنم نمیشه ارور میده و یه سری کد میده
چطوری edit کنم؟؟؟؟
چیکار کنم؟؟

فایل pdf اصولا قرار نیست قابل ویرایش باشه. خصوصا اگر متن به زبان فارسی باشه. من راه‌حل استاندارد و مشخصی سراغ ندارم. نرم‌افزار تبدیل فایل امتحان کنید، بلکه جواب بگیرید

واجا چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:19 ق.ظ

سلام عزیزم بد شد رفتی

محسن هاشمی دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:58 ب.ظ

سلام استاد شما هم مارو حلال کنید در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد