Justified Universities Online Association

انجمن اینترنتی دانشگاه‌های هم‌تراز در رشته‌های نرم‌افزار و IT

Justified Universities Online Association

انجمن اینترنتی دانشگاه‌های هم‌تراز در رشته‌های نرم‌افزار و IT

موضوع تحقیق سیستم‌عامل شبکه


موضوعات تحقیق درس سیستم عامل مدیریت شبکه به شرح زیر می‌باشند:

  • معرفی سیستم ‌عامل شبکه Novel Net Ware بهمراه مستندات نصب و پیکربندی
  • معرفی سیستم ‌عامل شبکه یونیکس (Unix) بهمراه مستندات نصب و پیکربندی
  • معرفی سیستم ‌عامل شبکه لینوکس (Red Hat) بهمراه مستندات نصب و پیکربندی
  • معرفی سیستم ‌عامل شبکه لینوکس (Fedora) بهمراه مستندات نصب و پیکربندی
  • معرفی نسخه کنترل پنل Server اینترنتی لینوکس (C-Panel) بهمراه مستندات پیکربندی
  • معرفی نسخه کنترل پنل Server اینترنتی ویندوز (Plesk) بهمراه مستندات پیکربندی
  • بررسی چگونگی کنترل و مدیریت شبکه کامپیوتری در ابزارهای همراه اندرویدی (Android)
  • بررسی چگونگی کنترل و مدیریت شبکه کامپیوتری در ابزارهای همراه مکینتاش (IOS)
  • بررسی چگونگی کنترل و مدیریت شبکه‌های کامپیوتری اقتضایی (Ad hoc)
  • بررسی چگونگی کنترل و مدیریت شبکه‌های حسگر بی‌سیم (Wireless Sensor Nets)
  • بررسی چگونگی کنترل و مدیریت شبکه‌های رادیویی (RFID based Networks)

دانشجویان به غیر از موضوعات مطرح شده در بالا مجاز به انجام تحقیق و ارسال فایل نمی‌باشند. تحقیق مزبور 3 نمره از مجموع 20 نمره درس را شامل شده و مهلت ارسال فایل آن با فرمت doc یا docx تا پایان ترم جاری است. ارسال تحقیق تنها از طریق ایمیل (omid_mojabi@ymail.com) مجاز است و رعایت اصول نگارشی، و ارائه فهرست‌بندی مطالب، نتیجه‌گیری و معرفی منابع و مراجع در آن ضرورت دارد. هر تحقیق حداقل باید 15 الی 20 صفحه، با فونت 14 و فاصله‌گذاری 1.5 بین خطوط بوده و باید حتماً به صورت انفرادی انجام شود. گزارش نهایی پروژه‌ها با یکدیگر مقایسه شده و از کارهای مشابه ضعیف‌تر نمره کسر می‌گردد. با توجه به نزدیکی به اتمام ترم مستدعی است دانشجویان سریعاً با بررسی و مشورت‌های لازم از طریق بخش نظرات همین پست موضوع تحقیق خود را انتخاب نمایند (ذکر آدرس ایمیل جهت بررسی هویت دانشجو الزامی است).


نظرات 23 + ارسال نظر
زهرا رحمانی سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:36 ب.ظ

معرفی سیستم ‌عامل شبکه یونیکس (Unix) بهمراه مستندات نصب و پیکربندی

معصومه یوزباش سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:46 ب.ظ http://lezion.blogfa.com/

باعرض سلام وخدا قوت خدمت شما استاد عزیز
موضوع انتخابی من :
بررسی چگونگی کنترل و مدیریت شبکه‌های رادیویی (RFID based Networks

زهرا رحمانی شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:45 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید
ببخشید استاد می تونم موضوع تحقیقم را تغییر بدم به معرفی سیستم ‌عامل شبکه لینوکس (Red Hat) بهمراه مستندات نصب و پیکربندی؟
با تشکر

بله و موفق باشید

کبری دوستی یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:43 ب.ظ

سلام استاد، وقت بخیر
موضوع انتخابی:
معرفی سیستم ‌عامل شبکه لینوکس (Red Hat) بهمراه مستندات نصب و پیکربندی

دقت کنید کارتان با خانم رحمانی هم‍پوشانی نداشته باشد
موفق باشید

رقیه فرج زاده سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ق.ظ

معرفی سیستم عامل شبکه لینوکس(fedora) بهمراه مستندات نصب و پیکربندی

موفق باشید

فاطمه احمدی چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ب.ظ

معرفی سیستم عامل شبکه لینوکس(fedora)بهمراه مستندات نصب و پیکربندی

موفق باشید

عصمت تپه رشی شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ق.ظ

معرفی سیستم ‌عامل شبکه لینوکس (Fedora) بهمراه مستندات نصب و پیکربندی

موفق باشید

عصمت تپه رشی یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ق.ظ

معرفی سیستم عامل شبکه لینوکس(fedora)بهمراه مستندات نصب و پیکربندی

موفق باشید

مهدیه سادات محسنیان یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام و وقت بخیر
معرفی سیستم ‌عامل شبکه لینوکس (Red Hat) بهمراه مستندات نصب و پیکربندی

موفق باشید

نغمه هوشمند یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 ب.ظ

معرفی سیستم ‌عامل شبکه یونیکس (Unix) بهمراه مستندات نصب و پیکربندی

موفق باشید

میترا کشاورزان دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ب.ظ

بررسی چگونگی کنترل و مدیریت شبکه کامپیوتری در ابزارهای همراه اندرویدی (Android)

موفق باشید

سپیده مبینی سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:07 ب.ظ

سلام استاد، وقت بخیر
ببخشید میخواستم بدونم میتونم به جای شبکه های حسگربی سیم درمورد شبکه های بیسیم تحقیق کنم .
ممنون

تغییر موضوع مورد پذیرش نیست. مشخصا باید راجع به شبکه حسگر بیسیم باشد وگرنه اینترنت پر از خزعبلاتی هست که به اسم مقاله و نوشتار در باب شبکه‌های بی‌سیم نگارش شده‌اند. می‌توانید موضوع ساده‌تری برای تحقیق انتخاب نمایید.
موفق باشید

سعیده داوری چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:26 ب.ظ http://d-saeideh.blogfa.com

با عرض خسته نباشید خدمت شما شما

موضوع :
حسگر بی سیم Wireless Sensor Nets

موفق باشید

رامین نمایی چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ق.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی

موضوع انتخابی:

بررسی چگونگی کنترل و مدیریت شبکه‌های رادیویی (RFID based Networks)

ممنون استاد

موفق باشید

رقیه اسمعیلی نسب چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:55 ب.ظ

برسی چگونگی کنترل و مدیریت شبکه کامپیوتری در ابزارهای همراه اندرویدی (Android)

موفق باشید

رقیه اسمعیلی نسب یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 ق.ظ

معرفی سیستم عامل شبکه لینوکس(fedora) بهمراه مستندات نصب و پیکربندی

امکان تعویض موضوع وجود ندارد
موفق باشید

سارا آقایاری یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ب.ظ

موضوع انتخابی بنده معرفی سیستم ‌عامل شبکه لینوکس (Red Hat) بهمراه مستندات نصب و پیکربندی

موفق باشید

فاطمه شفیعی پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:01 ب.ظ

با سلام حضور استاد گرامی و عرض خسته نباشید به شما
موضوع انتخابی من معرفی سیستم عامل شبکه novel net ware به همراه مستندات نصب و پیگربندی

موفق باشید

مرجان زرکش پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:25 ب.ظ

باعرض سلام و خسته نباشید
موضوع انتخابی من معرفی سیستم عامل شبکه novel net ware به همراه مستندات نصب و پیکربندی
با تشکر

موفق باشید

سپیده مبینی جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام استادخسنه نباشید
ببخشید بعد از تاییدنشدن موضوع من موضوع را انتخاب کردم ولی تااین لحظه جوابی از شمادریافت نکردم . لذا باتوجه به نزدیکی به پایان ترم مجددآ موضوع انخابی خودم رامعرفی میکنم
•معرفی سیستم ‌عامل شبکه لینوکس (Red Hat) بهمراه مستندات نصب و پیکربندی

باتشکر

حداقل 10 نفر این موضوع را انتخاب کرده و همه فایل‌های کم و بیش مشابهی را فرستاده‌اند و پیش خودشان بنده را x فرض کرده‌اند لذا برای اینکه دچار کسر نمره نشوید موضوع دیگری انتخاب کنید

موفق باشید

سپیده مبینی شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ب.ظ

سلام استادخسته نباشید .ببخشید من این موضوع رابعدازردموضوع شبکه های حسگرانتخاب کردم ولی چون شما تایید نکرده بودید برای شما میل نکرده بودم و واقعا خودم این تحقیق رابا استفاده ازدوکتاب درآوردم . و به خاطر فرزندنوزادی که دارم و پایان ترم فرصت برای انتخاب وانجام تحقیق دیگری ندارم برای اطمینان شمااز اینکه خودم این تحقیق رادرآورده ام کتابهایی که ازآنهااستفاده کرده ام راهمراه این تحقیق برای شمافرستادم ,ولی اگر باز هم قبول ندارید لطفا یک فرصت یک هفته ای به من بدهید ک رو موضوع دیگری کارکنم (البته من این تحقیق را برای شما فرستادم )
تحقیق قبلی که مربوط به شناخت سیستم عاملهابود هم برای شمافرستاده بودم وشماتایید کرده بودید.
ضمنا شبکه حسگرکه ابتداشما قبول نکردید هم بااستفاده ازکتابی بود که آن راهم برای شمافرستادم که بدانید من نمی خواهستم ازخزعبلات اینترنت استفاده کنم .
با تشکر از شما

تمرین شبکه حسگر شما به دست من نرسیده
همراه با کتابهایی که می‌فرمایید برای من ارسال کنید تا بررسی کنم
موفق باشید

سپیده مبینی یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ب.ظ

سلام استادوخسته نباشید.ببخشید من اینقدرشمارااذیت کردم .
استادمن تحقیق درمورد شبکه های ردهت رادریک ایمیل و سه کتاب ( لینوکس و شبکه های حسگر) رادریک ایمیل دیگر روز شنبه به آدرسی که داده بودید برای شمافرستادم اگر هنوز به دستتان نرسیده است دوباره برای شما می فرستم.
درمورد شبکه حسگر هم شما تایید نکردید من هم کامل نکردم وبه جای آن درمورد شبکه لینوکس ردهت تحقیق کردم ولی کتاب آن رابرای شمادرهمان میل فرستادم .
تمرین قبلی که برای شمافرستاده بودیم درمورد چندنوع سیستم عامل بود که تاییدهم شده بود.
باتشکر

سپیده مبینی سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:39 ب.ظ

سلام استاد
ببخشید ولی من تحقیق را خودم با استفاده از همان کتابهایی که برای شما فرستادم انجام دادم وتمام مطالب عینا ازآنجا کپی شده است حتی تیترها هم عوض نشده ولی نمی دانم شمارو چه حسابی فرمودید من ازتحقیق خانم دوستی استفاده کرده ام چون من از خودم مطمئنم و ضمنا تحقیق ایشون راندیده ام که ببینم تا چه حدشبیه تحقیق من است من برای انجام تحقیقم زحمت زیادی کشیدم و باوجود کودکی که داشتم به خاط خرابی سیستم منزل چند ساعت درکافی نت کارکردم و سعی کردم تحقیق نسبتا خوبی برای شمابفرستم و ازشماهم انتظارداشتم با دقت بیشتری برای زحمات ما ارزش قائل میشدید !!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد