Justified Universities Online Association

انجمن اینترنتی دانشگاه‌های هم‌تراز در رشته‌های نرم‌افزار و IT

Justified Universities Online Association

انجمن اینترنتی دانشگاه‌های هم‌تراز در رشته‌های نرم‌افزار و IT

در خصوص تمرینات ذخیره و بازیابی


به استحضار کلیه دانشجویان می‌رساند مهلت ارسال تمرینات به پایان رسیده و فقط دانشجویانی که در مهلت مربوطه تمرینات خود را ارسال داشته و از بنده جواب دریافت کرده‌اند می‌توانند برای اصلاح نواقص کار خود فقط یک نوبت دیگر ارسال ایمیل داشته باشند.

نظرات 6 + ارسال نظر
daneshjoo یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:03 ق.ظ

ostad emtehan che ghad sakht bood to roo khoda daste bala sahih kon , to ro khoda , darse 3 vahediye poolesh ziyade bkhoda sakhte 2bare baresh darim ,

احمد چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ب.ظ

سلام من ایمیل نداشتم از همین تماس با من این سایت ارسال کردم پذیرفته می شه دیگه ؟

خیر دانشجوی کامپیوتر که ایمیل نداشته باشد دانشجوی کامپیوتر نیست آقا!

ساندیس خور جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:54 ب.ظ

استاد شل بگیر وگرنه درد دارها
فکر بد نکنید منظورم امتحان هست

حسن شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ق.ظ

استاد امتحان کی هست ؟

دانشجووووووو یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ب.ظ

استاد دوست دارین نمره هارو بزارین ؟؟؟؟؟؟
پس چیشد ؟؟؟؟ اون از نیم ترم که گفتین شب قبل امتحان ترم نمره هاشو تو سایت میزنید ولی نزدین اینم از الان .
استاد واقعا کاش تو تصحیح برگه ها انصاف داشتین ... کاش ... شما که خیلی راحت بچه ها رو میندازین . از هرکس که خوشتون بیاد نمره میدین از هرکسی هم که بدتون میاد میندازینش ... اگه مسلمونی به فکر آخرت و اون دنیات هم باش ... بقرآن قسم این پولا خوردن نداره یه جا میرسه که باید ضررشو بدین ... استاد یکم انصاف فقط یکم انصاف با وجدان خیلی با ارزشه ... وقتی این نظر رو میخونید شاید عصبانی بشین ، شاید بدو بیراه بگین . بگین چه دانشجوی بی ادبیه ... ولی استاد واقعا اینا حرفای دل همه ی ماس . بخدا وقتی میبینم خیلی از دانشجو های ترم های قبلتون این الفاظ رو به کار میبرن که آره من تا 15 نمره اینطورا نوشته بودم واقعا هم نوشته بودن چون بچه های درس خونی بودن ولی شما انداخته بودینش ... استاد من به عنوان یه بچه مسلمون باید یه جایی امر به معروف کنم ... عصبانی نشو استاد بخدا ما هم دل داریم ما هم زحمت میکشیم ... با این همه گرونی ... پول دانشگاه رو بازور جووور میکنیم .. شاید براتون مهم نباشه چون شما مایه دارا که به اینچیزا اهمیت نمیدین که ... میدونی استاد دلم خیلی پره . از شما استادایی که همیشه تمام دانشجوهاتونو به یه چشم نگاه میکنین ... دلم خیلی پره . کمر آدم میشکنه که ترمی 700 تومن پول دانشگاه بده . مگه به یه جوون 20 و 21 و 22 ساله چقد حقوق میدن ؟ که با اون پول هم باید پول دانشگاه بده . هم پول لباسشو بده . هم پول رفت و آمدش رو بده . بی پولی که واس شما مایه دارا که مفهومی نداره .استاد عصبی نشو ... بخدا دارم راست میگم.آدم بی ادبی نیستم که بخوام به مقامتون و شغلتون که شغل انبیائی هست توهین کنم . فقط میخوان انصاف و وجدان داشته باشین و فعالیت و تلاش دانشجوتون رو بشناسین و بفهمین . همین استاد

شما که هر چی دلت خواست گفتی! گوش من از این حرفا پره رئیس! فقط یه جمله ته دلم موند که حتماً باید بگم: مایه‌دار جد و آبادته!

gooogoooliiiii چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ب.ظ

پس کی نمره هارو میزارید ؟؟؟
مردیم از استرس بخدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد